fredag 6 december 2013

3 års jubileum av min Gran Turismo blogg

Det har här hänt så otroligt mycket sen 2011-dec-06. Jag kan bara skriva vad jag vet mest. Och vill glömma .... Jag har fått Play Station 1 i Julklapp för två år sen av min sambo. Det tackar jag så mycket för. Puss gumman min. Det betyder väldigt mycket för mig. Jag ska mublera om mitt spel rum. Det fattas en till tv till mina PS1 , PS2 och PS3. PS4 kommer ta ett tag att kunna köpa.

Lördag 14 Sepember 2013 så försvann över 500 bilar och Level 40 till A-Spec och B-Spec på Gran Turismo 5. Snacka om att jag blev chockad och ARG. Man har lyckas smälta de lite sen 3 månader tillbaka. Det kommer aldrig att gå över. Har pratat med Sony Playstation Support köpt USB-minne och har köpt och premuerart i 90 dagar på Playstation Plus.

Grattis på födelsdagen Mickes Gran Turismo blogg !

3 Årsdagen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar